Epic Citadel ? zobacz na własne oczy możliwości Unreal Engine 3 na iPhonie


Podczas wczorajszej muzycznej konferencji Apple?a świat ujrzał najnowsze dzieło Epic Games, grę Project Sword. Projekt ten zbudowano na podstawie Unreal Engine 3. Prezentacja zrobiła ogromne wrażenie na branżowych ekspertach. Wy również możecie przekonać się o mocy tego silnika.
Epic Games powinniście kojarzyć z takich tytułów, jak Borderlands, Batman: Arkham Asylum, Mass Effect 2 oraz całej serii Gears of War. Okazuje się jednak, że firma postanowiła wykorzystać swoje doświadczenie oraz silnik graficzny Unreal Engine 3 do stworzenia gry na urządzenia przenośne Apple?a.
Project Sword (tytuł roboczy) nie jest dostępny jeszcze w App Store, ale gdy tylko pojawi się w sklepie Apple?a, z pewnością będzie hitem. Nieco więcej o tym projekcie dowiecie się, oglądając wczorajszą konferencję firmy z Cupertino.
Zobacz również: 10 najlepszych i darmowych gier na iOS-a
Natomiast już dzisiaj możecie pobrać z App Store aplikację Epic Citadel. Jest to kawałek kodu, który wgniecie Was w fotel. Możecie na własne oczy przekonać się, jak działa Unreal Engine na iPhonie. Tytułową cytadelę wykorzystano również przy wspomnianej prezentacji Project Sword.
Co najciekawsze, aplikacja nie ogranicza się tylko do zwykłego filmiku. Gracz może sam poruszać się po cytadeli. Rozglądać się po okolicy. Odwiedzić sanktuarium. Dotknąć niemal każdego zakamarka, rozkoszując się widokiem bardzo płynnej i przepięknej trójwymiarowej grafiki.
TOP5 najlepszych gier RPG na iPhone?a
Nie ma jednak róży bez kolców. Aplikacja współpracuje tylko z iPhonem 3GS, iPhonem 4, iPodem Touch 3 generacji oraz iPadem. Posiadacze iPhone?a 3G powinni pomału myśleć już o zmianie telefonu. Przekonajcie się sami, że warto.

Polecane przez autora:
- Wywiad z ekipą Snail Games, twórcami gry Taichi Panda
- Weekendowy Zestaw Gier i Aplikacji: Bridge Builder Simulator, A Call From Santa oraz Football Manager Touch 2016
- Weekendowy Zestaw Gier i Aplikacji: Real Boxing 2 CREED, Prey Anti Theft oraz Lost Echo
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze